Gastvrijheid als visitekaartje van de school

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor OOP.
  • Ruim 200 cursussen
  • Onbeperkt toegang
  • Praktijkgericht

Een goede eerste indruk is belangrijk. Zeker als het gaat om ouders die een school kiezen voor hun kind. Hoe zorg je ervoor dat bezoekers gastvrij worden ontvangen? Twanny Verdonschot weet als geen ander hoe je voor een gastvrije uitstraling zorgt. In deze cursus krijg je tips om de gastvrijheid en het imago van je school te verbeteren.

Let op: deze cursus is bedoeld voor onderwijsondersteunend personeel binnen de school.

Preview

Leerdoelen

Na afloop van deze cursus:

  • begrijp je waarom gastvrijheid van essentieel belang is voor jouw school.
  • werk je mee aan de gastvrije uitstraling van jouw school.
  • beschik je over praktische tips om via mail en telefonisch contact een professionele indruk te maken.

Auteur

  • Twanny Verdonschot

    Twanny heeft verstand van de klant. Als geen ander weet zij hoe een school ouders en leerlingen aan zich kan binden. Twanny heeft zich gespecialiseerd in Public Relations en communicatie op een praktische manier. Ze heeft jarenlange ervaring als directeur op meerdere scholen en is oprichter van een basisschool welke zij heeft laten groeien tot een school van ruim 600 leerlingen.

Stap nu in

Deze cursus is onderdeel van het abonnement voor OOP.
  • Ruim 200 cursussen
  • Onbeperkt toegang
  • Praktijkgericht