Professioneel telefoneren: een verdieping
Stap nu in
- Ruim 200 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Praktijkgericht
Bellers vormen een beeld van de school of organisatie op basis van jouw gedrag en stem aan de telefoon. Met de juiste telefoonetiquette geef jij de beller een goed gevoel. Maar hoe doe je dat?
In deze verdiepende cursus over professioneel telefoneren bespreekt Mike Woudstra de tien regels en beleefdheidsvormen tijdens het telefoneren. Daarnaast legt hij uit hoe je een verbale handdruk geeft aan de telefoon en hoe je rustig blijft tijdens drukke momenten. Tot slot leer je aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden hoe je empathisch en professioneel communiceert in lastige situaties. Mike laat zien hoe je kunt reageren wanneer de beller geïrriteerd, bezorgd of onduidelijk is. Na afloop van deze cursus weet je wat jouw grootste kracht aan de telefoon is en kun je jouw visitekaartje afgeven.
Ben jij een conciërge, baliemedewerker, receptioniste of administratief medewerker? Deze cursus is geschikt voor iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert.
Let op: dit is de tweede cursus over professioneel telefoneren. Wil je meer weten over wat professioneel gedrag is en hoe je verschillende gesprekstechnieken kunt gebruiken om je communicatievaardigheden te verbeteren? Bekijk dan eerst de cursus ‘Professioneel telefoneren: een introductie’.
Preview
Leerdoelen
Na afloop van deze cursus kun je:
- een verbale handdruk geven.
- rustig blijven tijdens drukke momenten.
- omgaan met lastige situaties aan de telefoon.
- zelfverzekerd op je gesprekspartners reageren.
Stap nu in
- Ruim 200 cursussen
- Onbeperkt toegang
- Praktijkgericht